kom och ta mig solen.

min mandel är lika stor som en stor nöt. Kunde inte riktigt komma på namnet på en sådan, men stor är den, som en nöt .
Min natt var god och fin. Sov som en stock natten igenom. Tills klockan ringde vid 05.43 för då var det dags att ta lite medicin. Mamma är väldigt noga med att det inte får gå alldeles för många timmar mellan dessa, så jag valde att ställa klockan så jag kunde göra henne lite stolt på morgonkvisten då jag faktiskt hade tagit min tablett. Sjukt, ja jag vet .

Det värmer på min rygg då jag sitter och skriver färdigt min uppgift som ska vara inne på fredag. Dels är det solen som lyser på min rygg, sen är det svett för att jag är så förbannat ovan vid att sitta upp under några längre perioder. Så helt ärligt känns det som jag precis genomfört ett träningspass. Kanske är det för jag är otränad ? eller varför är det så tro ?

Annars mår jag relativt bra. Sa det till mamma i morse, att jag inte har mått såhär bra vid en halsfluss tidigare. Men tydligen finns det olika varaianter på den helvetessjukdomen. Jag brukar alltid ha monsterhög feber och vara totalt utmattad. Men det var jag bara i måndags, nu känner jag mig frisk , förutom att det känns som om min hals ska gå i tusen bitar var gång jag försöker svälja. Det brukar resultera i att jag måste spotta titt som tätt. ( var ej oroliga, jag gör det inte på golvet )

Ikväll är det en viktig match. Go united go . Jag vill inte veta av ett nederlag till. det räcker väl med att jag är sjuk. go, go

jag skulle tillbringat min lördag med tinuz vaginuz, men jag vill inte riskera att smitta sönder henne ! Hur vill du göra baby ?
( kul att man kan ställa en fråga till henne, eftersom jag vet att du hon läser. Inte så ansträngande faktiskt ) 

Nu ska jag sätta mig i solen och studera lite, med ett täcke omkring mig och bara finnas till . färg tack  

Kommentarer
tinuz vaginuz säger:

Det får du avgöra om du vill eller inte, annars kan vi ta det någon annan helg :)

2010-04-07 | 15:23:39
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback