mihi .

Ännu en helg har försvunnit men vilken helg det varit. Jag har tagit det galet lugnt. Som sagt, i fredags var det begravning, därefter fanns jag bara till, i alla fall till kvart i fem. Därefter var det match, jag gillar. I lördags spelade jag också match. 1-1 mot osby. Och vi gjorde mål med 5 sekunder kvar. Det kändes otroligt skönt. Efter detta mötte jag upp tina. Det blev grillad mat och herregud vad grillat är gott. Visst smakar det bäst på sommaren, men gud vad det är underbart. Efter maten begav vi oss till kulturhuset och tittade på En galen natt. En galen natt var det verkligen. Jag och tinuz var de enda som skrattade på bion, men det hör väl till ? Efter det la vi oss i soffan och bara tag det lugnt innan vi insåg att vi började bli lite trötta vid halv 1 snåret. godnatt på den .

Vaknade imorse. begav mig till t4 och fotograferades för den nya klubben. Kändes konstigt, men ändå härligt. Åkte sedan med tåget till eslöv och hem till en tröttis. åkte till snogeröd, städade efter deras lagfest och sedan hem igen. Åkte till höör och kollade på fotboll. vinst 7-4? eller någonting. Nu är vi hemma, har fotograferat hans lägenhet för den skall säljas. Någon som vill ha den? 250.000: - ! mihi . köp köp köp hans lägenhet nu tack .

ikväll blir det mys på hög nivå eftersom det ej funnits något sådant i veckan.att bara finnas till, det älskar jag.

påtal om något helt annat. Eddie Gustavssons ben? fy fan vilken tackling, och han får bara en varning? helt sick
Benet helt av och ja, det syntes galet mycket. Smärta? det kan man lugnt säga.

små snabba pussar,
det gör en glad .

Kommentarer
tinuz vaginuz säger:

Och jag älskar dig.

2010-04-19 | 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback