valborg 2010

Denna dag har gått i stillhetens tecken.
Avnjöt ett timmes långt pass på gymmet,
jag städade huset med pappa, jag slängde
kläder från 1900- frös ihjäl . Men det var
i ett lugnt tempo. Jag fick se mitt kusinbarn
som skall få namnet majken.
mycket söt.

Jag tillbringade kvällen hos säret med mat, goda
vänner och roliga spel. Jag och Alexandra skall
kanske söka in till något program där man kan
vinna jättemycket pengar på att vara bäst
på att förklara ord? VI hade vunnit, det tror jag.

nu ska jag bege mig ner i bingen och sova tills
jag vaknar . match imorgon, 15.00 @ österås

Kommentarer
Sandra säger:

Fast VANN, det gjorde ju vi.. Just saying!

2010-05-01 | 11:34:18
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback