du är ett popcorn .

Sitter och lyssnar på popcorn nu och jag kan inte
rå för att mitt huvud gungas fram och tillbaka .
vilken låt det är egentligen , man blir glad .

jag blev glad av att få sova intill världens gulligaste
inatt också. Förutom att han tog allt täcke och alla
kuddar. Men, han skulle upp tidigare än mig och
därför lät jag honom sova som en prins, snällt ?

var i k.stad med mor och far idag. Inhandlade lite
smått till lägenheten samtidigt som jag inhandlade
ett par nya skor. jag gillar dem galet mycket redan .

Invigs imorgon då det blir after work med caroline
och tina, After school för oss kanske ? same shit .

idag blir det träning, 18-21 . Ska bil skönt, men jag
har lite ont i min högra mandel, dags att ta bort ?

Nu måste jag packa, så jag får sova länge imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback