guldet blev till sand.

är det så att man blir försoffad som äldre ?
Jag tänker efter på alla matcher jag spelat,
alla hallar jag varit i, alla matcher jag vunnit,
alla matcher jag förlorat, alla timmar man lagt
ner på träning, och alla känslor av längtan efter
träning och match jag haft. Nu känner jag bara;
jaha, då är det träning igen. Och jag har inte alls
den motivationen. Så är det så, att man blir försoffad ?
isåfall måste jag nog göra något åt det ? Ena minuten
spelade man innebandy i malmö, sedan gick man från
matchen då det var 5 miunuter kvar för att åka och
spela fotboll i osby? Brann man mer för det förrut?  

annars så ska jag nog bara fortsätta att fundera
och sätta på mig lite kläder innan jag och alfred
skall gå och handla inför middagen ikväll . jag får
inte nog av honom, ett sällsynt exemplar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback