Det vankas helg.



Jobb från 7-15.10 idag. Dagen bara sprang
iväg, och när klockan var 2 så kändes det
som om klockan var 10. Det är verkligen
tur att man känner att man hittat rätt i
sitt val av yrke,med tanke på att man
ska jobba i 40 år till.

Mamma hade visst släng ut julen idag. Så
nu känns det som om sommaren är nära
( kraftigt ironisk ) . Men det är inte längre
nära till julen. Men med tanke på kylan så
känns det nästan så. När jag gick upp
imorse var det -16 !!

Halv sju kommer Alfred och då ska vi ladda
inför Let's dance. Jag vet inte om jag tycker
om årets deltagare. Men jag får ge det en
chans, och sen kan jag yttra mig efter det.

Imorgon är det match , i Göteborg klockan
halv3 eller halv 4?! Jag vet inte. Men match
är det, och det är underbart- ge mig vinst.

Nu ska jag kolla på van veteeren och skriva
i min nya kalender. För den är söt och stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback