"jag kanske lever i en bubbla"

åfan. om man spenderar 2-4000 kronor, om dagen.
samtidigt som man har 250.000 kronor i skuld, varav
60.000 hos kronofogden? Ja, det är en bubbla .

Idag har jag lekt. Jag var på busfabriken i hbg och
lekte av mig lite. Klättrade i hela "fabriken" och jag
fastnade också. Då kom melker och aron till undsättning
och puttade mig igenom hålet som kändes väldigt
lite . Jag såg ingen annan vuxen människa där, och
kan det vara så att de insåg sina begränsningar och
tog ett annat håll? mycket möjligt skulle jag vilja säga.

Begav oss till famila där det vankas titt på kakel och
sådant till ett kök. Tror att det blev ett bra resultat då
jag tyckte att färgerna var fantastiska. Kommer tänka
på choklad hela tiden när jag kliver in i köket , tack .
( kanske ska köpa mig en 70 % - ig choklad idag ) ?

Nu sitter jag i eslöv och kommer att bo här fram till
onsdag, förmodligen.

Möblerade om i mitt rum igår också, det blev mycket
bra. Mycket bättre än tidigare. Kan alfred komma hem
nu? Har väntat länge länge länge, i hela 7 dagar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback