nytändning.

igår var det final i skånska mästerskapen.
Matchen mot södradal gick till seger , 5-3.
En jämn match som pendlade fram och tillbaka.
Men det var skönt att få avsluta med flaggan
i topp efter en sådan här böljande säsong.
Tack för allt FBC engelholm. ni är fantastiska

Praktiken rullar på som vanligt, och idag höll
jag min första engelskalektion genom tiderna. 
Det kändes skönt skönt, jag var duktig . 

Något som hände idag som inte brukar hända
är att jag var på gymmet . Anna , på gym? 
det var lite kuligt måste jag säga . Ehum . 
så imorgon är det dags igen . nu jävlar.

nu är jag i eslöv hos v.b.a. världens bästa
alfred skulle det stå för. mysigt , mys .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback