helt och hållet mitt fel

en rosa klänning hade suttit bra på mitt huvud just idag måste jag säga.
Den kanske matchar mitt blonda hår? jag tror det faktiskt, mihijahaja.

ska fylla i med lite mer blonda slingor på torsdag, så det får lite mer färg.
Sen är jag redo för sommaren, eller jag ska bara bli lite brun också faktiskt.

mitt bloggsug är typ lika med noll eftersom dessa fyra veckorna har varit
helt galet intensiva. B-uppsatsen tar knäcken på mig och jag vill typ sova.

men igår utnyttjade jag helgen till fullo genom att först stå och sälja lotter
på snogeröds IP och sedan bege mig till sallerup för att invänta krogrundan.
träffade D som jag inte träffat på länge. nog glad jag blev då . Åkte hem rätt
tidigt. Hela dagens arbete tog ut sin rätt och jag somnade rätt snabbt .
imorse vaknade jag halv 8 och väckte alfred, men sen tvingade han mig till
att somna om igen. Så vaknade halv ett. sjukt trött, men sjukt bra helg.

imorgon blir det skola. Sen blir det tamejfan att skriva klart så mycket som
möjligt på den jävla rapporten / b-uppsats . jag ser ljuset i tunneln faktiskt.

imorgon ska jag upp svintidigt för att gå på gym och dra en sol. jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback