tisdag, känns som måndag.

Julen 2009 blev jag överlycklig för min rosa klocka som jag fick i present av Alfred. Den har fungerat väldigt bra men för en månad sen började den röra sig lite konstigt och oregelbundet så jag begav mig till en affär där man kan byta batteri. Det fungerade utmärkt och klockan har varit underbar fram tills för en vecka sedan då den var helt stendöd. Jag begav mig därför än en gång till affären och fick till svar; det är inte batteriet det är fel på. Det är ur..någoting och det kostar mellan 4-600 kronor. Så istället för att bryta ihop så köpte jag en ny klocka, en turkos en, och det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Inte så klar färg, men jag gillar den och så småningom kommer jag att älska den.

Något som också är märkligt är en sak jag fått på kinden, eller snarare i kinden. Igår när jag kliade mig så kände jag en stor bula på kinden. Jag kände på insidan av munnen för att se om den kändes där också och det gjorde den. Så nu går jag runt med en knuta i kinden som är stor och känns konstigt. Hoppas den är ofarlig, får ge den en dag till sen får fabror doktorn kolla på den. För knutor är ingenting jag tycker om . 

    Nu ska jag nog sova lite innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback