måndag. jag hatar måndagar . men inte idag.

Noll poäng för laget, noll poäng för mig, och delad förstaplats med Maria Andersson från Landskrona. Totalt tvåa i poängligan. Ja det låter väl som en trevlig avslutning på säsongen? Absolut, förutom att IBK Finn tog  poäng från oss. Eller snarare, vi lyckades inte göra mål utan prickade bara ribban och stolpen hela tiden. Det borde vara dubbla mål. Det röstar jag för . Mest irriterad är jag över sekvensen då det bara är att runda kassen och göra köksvägen, nej, då rycker deras back med sig målet så att det helt plöstligt är borta. Och de suveräna domarna såg inte detta, men men. Man kan ju inte få allt här i världen, och absolut inte det lilla, verkligen inte !
Den ena domaren var faktiskt bra, medan den andra levde i sin egen bubbla och inte levde upp till den andras nivå. S Y N D ! Hursom, blev lite svårt att hitta den där sista taggningen inför matchen då vi spelade i ingemannsland. Och Finn som hade allt att vinna, eller ja, en kvalplats i alla fall. Men säsongen som har varit, har varit rolig, tråkig, bra, dålig - en blandad säsong, som det brukar vara. Alla har vi någon topp och dal under säsongen. Men den finaste innebandyinsatsen denna helgen står ändå PIXBO för.Heja Sandra & Sofie . Ni är bäst ! Se nu till att det är ni som spelar i malmö :)

Nu ska jag iväg och jobba, till kvart i sex. Sen ska jag till österås och
prata med coach, och imorgon ska jag träna fotboll. Otroligt länge sedan,
får se om jag ens hittar mina grusskor.

alfred gjorde ett gulligt mål igår, - blev lite stolt och lite kär på samma gång.
På fredag har vi varit ett par i 1.5 år. Var tog den tiden vägen ?


Kommentarer
sandra säger:

heja! vi ska göra vårt allra bästa! :D

2011-03-21 | 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback