Tankar, funderingar och onda ting.

Vem är det som bestämmer mitt öde? Är det redan bestämt eller är det någon som gör det under tiden som jag lever? Det var en av de tankar som slog mig idag under promenaden tillsammans med mamma. Jag tror att vi alla är här med ett syfte, att vi alla har någonting som vi skall uträtta. Sen vad det är, det vet jag faktiskt inte. Vad har jag själv för planer med livet? Vad vill jag göra med min framtid? Just nu vill jag bara lägga mig ner och skrika och hoppas att världen stannar upp och skänker 15 högskolepoäng i idrott till mig. Det är min största önskan just för tillfället. För jag vill vara färdig, jag vill göra det jag älskar, jag vill . Men några långsiktiga mål har jag inte direkt. Då jag är väldigt spontan så skiftar det från dag till dag. Men det gör ingenting, för så trivs jag med mitt liv.

Och en sak till. Jag köpte en klänning i förrgår. Den var inte svart, kryss i taket?

Nu ska jag packa, sen ska jag bege mig till jobbet. Och ikväll vankas det match igen, mot Tjörnarp. Spelade med Bjärnum igår också, förlust 3-0. Spelade 75 minuter, och idag har min hals blivit bättre. Undra om jag kan tacka matchen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback