första dagen på sommarlovet.

Så är det alltså, sommarlov för de små liven. Jag däremot fortsätter att jobba som en iller.
Men då känns det extra härligt att gå på semester v. 28.
Har redan bokat upp en hel del vilket känns väldigt, väldigt härligt !

Helgen passerade i ett kick måste jag säga. Hann med massvis med saker.
I mitt sovrum har jag en hissgardin och ibland känns det som en otroligt dålig idé då den inte stänger ute allt ljus, MEN eftersom jag blivit vuxen gör det ingenting, för då vaknar jag tidigare och får ut med av min dag! Det är kanske det som kallas vuxenpoäng?

Ikväll blir det middag på andra sidan gatan hos polisen och militären.
Sen ska vi försöka heja fram Sverige till seger, men det vet man ju inte hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback