lite sådär, mer än vanligt lixom.

Ordet lixom borde förbjudas, och ändå är jag en av de som använder ordet i både tid och otid. Det klingar sådär lite gulligt, men är fruktansvärt irriterande att lyssna på. (att tala emot varandra?)

Gick till gymmet imorse vid 09.00. Fick ont i fötterna av de nya skorna, men har ju inte hunnit vänja mig vid de. Gick hem, tog en fruktansvärt tråkig och oskön dusch! ja, jag hatar att duscha - bada är mycket festligare! Sitter nu och njuter av en viss Harry Potter innan jobbet kallar. 12.45-17.45 - me like, me like!

Jag har en inspirationskälla, det har hon i och för sig alltid varit, men just nu är hon magisk. Är imponerad av en tjej som har hundra miljoner järn i elden, gymmar, pluggar, jobbar, bor ensam och bara röjer järnet. Bästa tjejen <3 T.Olofsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback