Utkast: Jan. 19, 2013

Känslan som uppstår när världens bästa pappa ringer en timme innan klockan skall göra ljud ifrån sig. Han skulle bara se till så att jag inte försov mig, för jag har ju faktiskt en viktig match att spela idag. <3

Överraskningen igår tog verkligen priset. Vi samlades, körde till Mararkyd och bankade på Annikas dörr. Där öppnar hon i mjuksbyxor och väntar på sin sambo, MEN eftersom jag tycker det är roligt att hitta på hyss var en kväll med oss inplanerat istället. Lagade mat, de andra drack vin och jag agerade chaufför. En hellyckad kväll! Kärlek åt henne, kärlek åt mina andra kollegor.

Idag blir det match sen stannar jag hos v.b.v världens bästa vänner. Blir restaurang och mys sen imorgon är det träning med Tina på gymmet och sen Väla. Sen blir det till att åka hem och förhoppningsvis träffa Eleonor.

Sen vips är det måndag igen. och det är bara drygt 150 dagar till skolan slutar. Håll ut, kämpa, du fixar det här. ( vet inte varför jag skrev så, då jag älskar mitt jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback